Spróbuj odłączyć na 5min akumulator i podłącz go jeszcze raz . Jak to nie pomoże to pozostaje diagnoza vagiem
[O1] Spadający przewód łaczący turbinę z IC przy butowaniu.
Zwiń
X
-
[O1] Spadający przewód łaczący turbinę z IC przy butowaniu.
Mój AHF zaczął mieć problemy z brakiem mocy, okazało się że stanęła sztanga w turbinie czego powodem była przerdzewiała gruszka. Została wymieniona na nową, dodatkowo suszarka została wyczyszczona tak samo jak kolektor i dolot. Przejeździłem po tej czynności ok 1800 km, była poprawa i auto nie łapało notlaufów aż do soboty kiedy to przydarzyła się dziwna sytuacja. Podczas wyprzedzania na wąskiej drodze przy obrotach ok 3800-400 rozłączyła się gumowa rura idąca od IC (połączona plastikowym przewodem) do strony zimnej turbiny. Auto momentalnie straciło moc i zaczęło głośno świszczeć. Będąc 350 km od domu nałożyłem tą gumową rurę na plastikową i spokojnie wróciłem do Lublina. Dziś wszedłem pod auto i upewniłem się że przewody są dobrze połączone. Zrobiłem ostrzejszą jazdę testową i przy ok 130 kmh na 4 biegu sytuacja się pojawiła, czyli nagły spadek mocy i świst turbiny. Gumowa rura znów się zsunęła z plastikowej.
Czy ktoś z forumowiczów miał podobną sytuację? Czemu się tak dzieje? No i co można zrobić aby takie sytuacje się nie powtórzyły :? , bo nie ukrywam że jest to dość wq...iające i niebezpieczne na trasie.
-
-
Zamieszczone przez MaicroftJakie masz doladowanie, nie masz przeladowan ??
Wspominasz o nowej opasce ale miejsce gdzie gumowa rura łączy się z plastikową od IC nie ma opaski jak na reszcie przewodów tylko jakby zawleczkę ze sprężystego drutu.
Komentarz
-
Komentarz